szombat, június 29, 2019

Azt hittem, hogy..

Amikor azt hittem, hogy már végre jobb lesz, akkor kezdett csak el romlani.. Kedd éjjel nagyon fájtam. Mindentütt. Szerda hajnalban mentünk a sürgősségire. Szegény Áron is 5-kor kelt, jött velünk. Vérvétel, nehezen, mert nem találtak eret, de végülis meglett. Valami fertőzést mutatott a szervezetemben, szóval antibiotikumot irtak fel. Közben a Szabolcs Áronnal átment a másik osztályra, a gipsz ügyben. Levágták a gipsz egy részét, igy könyöktől már tudja mozgatni a kezét, de még nem forrt össze rendesen, tehát marad még. Azt hittem pár órát voltunk a kórházban, de délután kettőre értünk haza. Hogy a szájsebem mikor kezdődött, nem tudom, de már aznap sem ettem semmit egész nap a kórházban, csak vizet ittam. Valamennyit. Szerdán is, meg csütörtökön is a nővérek hivták Szabolcsot, hogy hogyan tudnának segiteni, próbáltak szuper szájöblitőt keresni, de a végén az lett, hogy mégis csak menjünk be a kórházba. Ez az a kórház ahol a kemót is kapom. Kaptam egy ágyat, előtte szájöblitőt, aztán infúziót, és még levest is ettem délután. Vért is vettek, és hát az antibiotikumot továbbra is szednem kell. Megmondták, hogy a fájdalomcsillapitót is rendszeresen kell szedni, nem csak ha úgy gondolom. Egy napra egy A5-ös füzetlap betelik, hogy mit is kell szednem. Muszáj irnom, mert elfelejteném. Hányinger ellen, antibiotikum, fájdalomcsillapitó, vérnyomás csökkentő, öblögető, mindegyik megvan megnnyi időnként. Hullámokban vagyok jól és nem jól. Ha jól vagyok, mosolygok, ha nem jól, sirok, meg nyögök. De talán javulok végre. Ma reggel ettem egy lágytojást... de jó volt. Jah, és sokak megnyugtatására a növény alapú étrendet is módositottam kissé, ami azt jelenti azt eszek amit tudok.. Ami majdnem semmi, de azért talán valami.. nem a növény alap miatt, de nem igazán kivánom a húst. Inkább az emléket kivánom. Egy jó nagy tányér, élénk piros szinű töltött káposztát! Bármit, csak már enni tudnék...Két hónap alatt 10 kilóval lettem könnyebb. Sajnálom, hogy ennyi mindent le kell irnom, de magam miatt is akarom, hogy emlékezzek majd erre is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése