szerda, június 05, 2019

Naptárnézet

2019. február vége - Mellkasi fájdalmak. Ülve alvás. Orvos: valószinű influenza.
2019. március - április - Lassan elkezdtem fogyni, örültem, de mindig mondtam, nem az enyém az érdem.
2019. május 11. - Megint csak mellkasi fájdalmak, és valahogy a bal oldalon megéreztem a csomót. Egyértelműen. Gyorsan időpontot foglaltam a körzeti orvosnál.
2019. május 18. - Orvos. Kora reggel. 10 perce van csak. Sietni kell. Elküld vérvételre. Megegyezünk, hogy a magán biztositón  keresztül kezdem intézni az egészet. Áron és Én megyünk Magyar Iskolába, Szabolcs otthon marad és telefonál. Sikerül is gyorsan időpontot foglalni.
2019. május 20. - Londoni Klinika. Orvos. Mammográfia. Orvos: az egy tapintható mellett van még kettő másik amit a mammográfia kimutatott. Jobb mell: 9 mm, bal mell 25 mm, bal hónalj, nem irtak méretet. Ultrahang. Biopszia. Orvos: pénteken lesz eredmény, felhiv.
2019. május 22. - Harpendeni Klinika. Sziv vizsgálat. Orvos: Magyar származású. Kedves. EKG. Rendben. Ultrahang, kicsit nehéz a biopszia sebek miatt, de az is rendben van. Javasolja, hogy maradjak ebben a kórházban, amit elfogadok, hisz jóval közelebb van, mint Londonba bejárni.
2019. május 24. - Orvos hiv. Eredmény. Mindhárom csomó rákos. Gábor jön. Megyünk nyaralni. Áron megy kempingezni. Iskola szünet.
2019. június 3. - CT felső testrész. Eredmény később.
Folyt.köv.
(tudom, hogy nem épp a legszebb blogbejegyzés, amit irtam, de vissza kell zökkennem az irásba is. A hosszú i például nincs meg. ja, mert hogy a laptopom is elromlott, minden infóval, jelszóval, képekkel lezárult. De hát, mindig lesz valahogy, mert úgy még soha se volt, hogy ne lett volna valahogy...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése