péntek, június 07, 2019

Ma még olyan, mint a többi

Közel egy hónapja kezdődött. Minden nap a várakozásról szól. Mindig a következő időpont. Nem lehet tovább tervezni, csak addig és ne tovább. Elmondom Nektek, hogy nem is igazán sirtam eddig. Valahogy számitottam a dolgokra. Sok filmet néztem mostanában. Egészséggel, betegséggel, jósággal, elfogadással kapcsolatban. Azokon néha sirtam, de azt eddig is szoktam, ha túl sok érzelem került belém, hát túlcsordult. :-) Szerdán voltam megint orvosnál, és elmondta, hogyan tovább. MRI, PET CT, Marker(ez egy kis fémdarab, ami jelzi, hogy hol van a csomó) és végül nem mindig tudom mi is az magyarul, egy dolog, amit beültetnek bőr alá, meg a vénába a mellkasban, hogy abba adják be a kemót, mert a kézen levő vénákat nagyon tönkretenné a sok szúrás. Ha ezek megvannak, akkor indul a kemó. Minden egyes kemó előtt vérvétel. És tudom, hogy nem ez a legnagyobb gond, és mindenki tudja a filmekből, hogy ki fog hullani a hajam, de mégis ez volt, ami a legjobban megrázott és elsirtam magam tőle. Mert még ha bárhová is megyek, most még olyan, mintha egy lennék a többi között. De ha nem lesz hajam, szemöldököm, szempillám, sapkát hordok, akkor már rajtam lesz a jel, mindenki tudni fogja. Tudom, kinő majd újra. Szóval 4-5 hónapnyi kemó, remélhetőleg jól birom és nem kapok el semmi betegséget közben, akkor nem fog elhúzódni. Utána operáció. Tovább nem terveztük. Attól is függ minden, hogyan reagál a szervezetem. Szóval kérem, a haj dolog az egyik amitől hű de sirtam, a másik, pedig elmondani mindenkinek. A családnak. A szomszédnak. A barátoknak. Aztán hétvégén erőt veszek és megirom az iskolának és a cserkészetnek is. Az irja a tájékoztató füzet, hogy jó ha tudnak róla azok akik a gyerekem közelében vannak, hogy segiteni tudjanak, ha igényli. A gyerek is egy külön világ. Nem is tudom mi zajlik a lelkében. Persze, beszélgetek vele. A kopaszságon már nevetett, azt mondta szeretné látni, hogy milyen lesz a fejem. (milyen lenne? mint egy kugli golyó!) Ilyesztően közeledik minden, és nem tudok felkészülni rá. És a helyzet tovább romlik az elektromos kütyük terén. Már múltkorában földet ért a mobil telefonom, kicsit összetört a hátulja. Vettem rá újat. Most újra padlót fogott. Hát nagyon összetört. A cellux szépen összetartja.. Egy darabig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése