szerda, január 30, 2013

NAPSÜTÉS

Gyönyörű napsütéses nap volt ma. Áron délelőtt oviban volt, én pedig pénzt költöttem a városban. Vettem Áron szobájába egy kis fiókos szekrény-szerűséget, szép színeset.


Nem túl nagy a szobája és a ruháknak sincs túl sok hely. Ezzel kicsit bővítettem. A könyvek egy része itt van, a többi a nappaliban, és a nappaliban van egy sarok, ami az ő játszórésze. Ez azért van így, mert a szobája az emeleten van, és ott nem tudnék figyelni rá (nincs is ott sokat, csak aludni megyünk fel, meg ha fent van dolgom, akkor feljön velem). Bár úgy látom/gondolom sok helyen így van ez, hogy a nappali a játszószoba. Régen a nappali nálunk a tiszta-szoba volt, ahol vendéget fogadtunk és a gyerekszobában játszottunk, mi gyerekek. Persze az rég volt.
Délután ismét rollerrel a vállamon elgyalogoltam az oviba Áronért, s jöttünk haza. Jó kis séta. Kb. egy óra. Gyönyörű napsütés, friss levegő. Nem tudom eleget dícsérni a mai napot. Még a hangulatom is jobb, - de hát kinek ne lenne?! Nemrég még tél volt, hó, didergés, még a napfény is szürkén sütött.
Bár az is szép volt. (látkép a Áronom szobájából, a madaras fa és a rét)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése