hétfő, január 28, 2013

Ősz-tavasz-tél..

Ma olyan bolondos idő van. Gyönyörű napsütéses napra ébredtünk, a délelőtt olyan volt, mintha tavasz lenne. Igaz csak ablakon belülről vannak információim, mert nem merészkedtem ki. Tavaszérző örömömben takarítottam, szellőztettem is egyet, aztán déltájban, amikor kivittem a szemetet, a hőmérséklet éreztette velem, hogy azért még igen csak tél van. Ebéd utánra újra a szokásos szürkeség vette át az uralmat, esővel, széllel.
Áronom szépen játszogat, tv-t néz, meg olvastam is neki.
Jót ebédeltünk, finom húslevest, meg főtt húst kapormártással. Lefényképezni nem volt időm, mert olyan gyorsan elfogyott.
Az eső esik, a gázfűtés morog a háttérben, és próbál valami meleget is adni. Délután kettő óra van, s azon gondolkodom, hogy behúzom a függönyöket, felkapcsolom a lámpákat, gyertyákat, hogy ne ezt az esős-szürke telet lássuk. Néha ez is elég!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése