kedd, május 22, 2012

Álmatlan éjszaka

Hajnali kettő óra. Nagyon aludni kellene, de én teljesen éber vagyok. Zenét hallgatok és nézem a halakat az akváriumban. Szerintem ők is aludnának már, csak zavarja őket a fény. Szegények, megkeverem a biológiai órájukat. No majd holnap kipihenik. Ahogy valószínű én is, mert a mai pihenés már csak pár óra. Reggel kisfiam megint böcsibe megy. Kedden és pénteken délelőtt jár. És már kedd van bizony. Egy hete, hogy elkezdtem irogatni. Most kicsit zátonyra futottam, de azért igyekszem visszatérni szívvel-lélekkel. Mellékesen megjegyzem, ha új telfonom lesz, amit már kinéztem, csak meg kell venni, akkor nagyobb lesz a lendület, hiszen útközben is tudom írni az élményeket, nem csak visszamenőleg. Erről jut eszembe, a visszamenőlegről. Hétfő este voltam vizitornán. Megint más tartotta, egy helyettesítő, és nagyon jó volt. Még szinte izomlázam is lett. Diétázom is. Szénhidrátmentes diéta. Nem egyszerű. Például most is korog a gyomrom. Megyek iszom egy pohár vizet és irány az ágy. Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése