csütörtök, április 16, 2020

Korona-karantén és az otthonlét

Hamarosan egy hónapja, hogy szobafogságon vagyunk.
Egész jól viseljük. Szabolcs itthonról dolgozik, a dolgozószobában, külön tőlünk, hogy ne zavarjuk egymást. Áron itthonról tanul, szépen együtt beosztottuk a napját, megnéztük melyik weboldal felelt meg mindkettőnknek, s onnan tanul. Kedden és pénteken magyarul, hétfőn, szerdán, csütörtökön angolul. Hétvége pihenő. 
Reggelente futni mennek. Én a tv előtt tornázok, power walking, azt hiszem intenzív gyaloglásként fordítják. 15 perc alatt egy mérföld, plusz egy kis nyújtás utána. Néha, nem minden nap, elmegyünk sétálni is egyet, a szemközti mezőre. Boltba csak Szabolcs megy néha. Péntekenként jön egy doboznyi zöldség, amit megrendeltem, s a heti menü asszerint alakul, hogy mit hoznak. Sok főzeléket eszünk. Kevés húst. És sokat főzök. Ma pl. paprikás krumpli, uborka saláta, desszertnek joghurt-torta volt. 



Nem akarok főzősblog lenni :-), csak valahogy úgy érzem valamit kellene irnom. Néha nincs ötletem, hogy mit is főzzek. Talán más is van igy, s lehet, hogy majd ránéz a blogomra, és jé, de rég is volt paprikás krumpli. 
Mit ir írjak magamról? Jól vagyok. A helyzet változatlan. Kezeléseket kapom. A műtét a koronavírus miatt elmarad, de tervben van. Talán néhány hónap múlva meglesz. Addig is eszem a vitaminokat, igyekszem jó erőben maradni. Angol viszonylatban nagyon sokat süt a nap mostanában, már egész lebarnultam. Tavaly egész nyáron árnyékban kellett maradnom, mert a kemó miatt a bőröm nagyon érzékeny volt. Hát ennyi.
Nos, hajrá mindenkinek, további kitartást a karanténban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése