szombat, augusztus 17, 2019

Jók az eredmények

Megvolt a CT és végre kicsit megnyugodtam, mert a kemó úgy hat, ahogy kell, a csomók zsugorodnak, én meg tudok aludni éjjel, mert nem vagyok annyira ideges. A génteszt eredménye is megjött, az is negativ lett. A további tervek: még három hónap kemó. Hamarosan a sebésszel is találkozni fogok. Hamarosan az iskola is elkezdődik. Amit a leghamarosabban várok, hogy Szabolcs és Áron hazaérjenek a nyaralásból. Hiányoznak.
Mostanság, ahogy már irtam, tudok éjjel aludni. Ami azt jelenti, hogy éjfél tájban alszom el, és reggel hatig minimum kétszer felébredek. Kiütéses az arcom, a fejem. Már a smink sem igazán tünteti el. A fejemen haj van. Rövid haj. Foltokban. Ha lefekszem aludni, igazgatni kell a fejem, hogy ne bökjön a hajam. Most, hogy az angol nyár véget ért, hidegek a nappalok, s az éjszakák, sapkában vagyok sokszor napközben is, és sapkában is alszom, mert fázik a fejem. Sokszor fáj a derekam, annyira, hogy gyógyszert kell bevenni. Sokszor van hasmenésem is. Arra is gyógyszert kell bevenni. S ami a legújabb a kéz-zsibbadás. Zsibbad az ujjam teteje mindkét kezemen. A bal karom is zsibbad kicsit és a lábujjaim is. Hiába csinálok bármit, nem múlik el. Gyógyszer sincs rá. A nyálkahártyák is lepusztultak rendesen, a szám reggelre odaragad a fogamhoz, jóval érzékenyebb vagyok a forró étel-italra, az orrom meg csupa sebhely, a véres zsepik tömege teljesen megszokott látvány lett már. A sebek nehezebben gyógyulnak, de sokkal könnyebben keletkeznek, sokszor fogalmam sincs hol, mikor történt. Most éjjel, megvakartam a fülemet, azt a pöttyöt, ahol ki volt lukasztva, de 15 éves korom óta nem hordtam fülbevalót, mert kiütött, begyulladt. Reggelre alvadt vércsomó lett rajt, amit úgy vettem észre, hogy odanyúltam, lejött és most vérzik. Valószinű hetekig kell kezelgetnem. S ami a legfontosabb, egész nap iszok, mert az is fontos. Igyekszem jól csinálni mindent. A napi sétaadagom van, hogy elmarad, főképp, ha esik. Akkor nincs séta. Ma süt a nap. Lesz séta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése