péntek, április 19, 2013

Gombapörkölt

Nem igazán szeretem a gombát. Kivéve, ha a Szabolcs szüleinél vagyunk, mert ott mindig finom erdei gombákat eszünk. Nem tudom az mitől finom, de a bolti, azonos méretű, ruganyos, gumicukor állagú gomba nem vonz, semmi féle formában. Szabolcs viszont szereti a gombát, így azért néha napján készítek ezt azt. Ma gomba "maraton" van. Ebédre gombapörköltet készítettem, megpróbáltam minden tudásomat beleadni, s nagyon jól sikerült. Mustáros-tejfölös gombapörkölt lett, jó fűszeres, nem főtt szét és nem is maradt kemény, hm, micsoda csoda! Még nekem is ízlett!
Most akkor szeretem vagy nem szeretem?!




Közben néhány nagyobb fej gombát megőríztem töltött gombához. A tölteléket is megcsináltam, húsmentes, aztán a hűtőben várja sorsát. Mielőtt megesszük azt is lefényképezem. Valószínű holnapra lesz ebéd, hisz akkor magyar ovi van, jóval ebédidő után érünk haza, ezt csak be kell tolni a sütőbe.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése