szombat, október 30, 2021

Oh, az a mekis szendvics ott lejjebb..

Olyan éhes vagyok. 
Állandóan. 
És most már szomjas is. 
Elkezdtem altatóval aludni. Két éjszaka már aludtam. Jó volt, nagyon. Probálkozom teát is inni, ùgy, hogy ne kapjak köhögö rohamot. Az egyik gyógyszer nem szeret engem. Van 8 capecitabine, az egész oké, aztán egy szteroid, aztán vérmyomás tablatta  (178/127), egy másik vérnyomás tabletta, kéz és láb zsibbadásra tabletta. Plusz a nem szeretem tabletta amit fel kell oldanom, hogy megigyam, mert nem tudom lenyelni. Viszont így nagyon pocsék az íze. 😵‍💫 Általában fagyival veszem be a gyógyszereket. Néha Aranka pudinggal. És ritkán tejbedarával. Hamarosan megint minden kezdödik. Új fejmaszkot készítenek. Sugárkezelést kapok. Másfajtát. Ezt csak arra az egy pontra iranyitják és 45 percig tart. Talán 5 alkalom. Hétfön lesz a megbeszélés. Remélem segíteni fog.

1 megjegyzés:

  1. Elizuzah sok erőt, kitartást, és gyógyulást kívánok Neked ismeretlenül is, de annál nagyobb szeretettel!)

    VálaszTörlés