szombat, szeptember 12, 2020

N.E.D. = TÜNETMENTES (visszatekintve ez nem is volt igaz és én tudtam is. hm..)

 Így érkezett a papíron, azért írtam én is így: csupa nagybetűvel! N.E.D. egy rövidítés: No Evidence of Disease. Nagyon örülök neki. Bár ez így nem teljesen igaz. Nem tudok nagyon örülni neki. Mintha egy gombóc lenne a gyomromban. Félek örülni. Megint úgy érzem magam, mint a legelején. Olyan oldalakat nézegetek, ahol mások is az én cipőmben járnak. Éjjelente nem jól alszok. A sugár lejárt. Egyre csak pirosodik a bőröm, nem hogy múlna. Azt mondták, hogy még két héttel az utolsó kezelés után lesz a csúcs. Hidegrázásom is van. Állandóan pléd alatt kuporgok, kint is kabátban vagyok, amikor a többiek rövidujjúban. Az ágyban is zoknit húzok. Olvasok. Zenét hallgatok. Főzök. Sütök. Mosok. Takarítok. Rendezgetek. Kezelésre járok. Telefonálok. Az interneten vásárolok. Elégedetlen vagyok. Ha eszembe jut a N.E.D. -  mosolygok. Mert azért tényleg jó hír. 1 év és 3 hónap. Persze még nincs vége. A három műtéti hegből kettő rakoncátlankodik. Amelyik nem, az sugarat kapott. A diétával is küszködök rendesen. Mármint ez a glutén és laktóz dolog. Jó lenne majd egy kicsit nyugisabb időszakban egy olyan tesztet csináltatni, ami kimutatja, hogy milyen ételallergiám van. Aztán persze lehet, hogy nincs semmilyen, és "csak" a kemó és társai kikészítették a beleimet és hát na... A bal kezem zsibbad. Arról az oldalról vették ki a hónaljamból a nyirokcsomókat. Nem mozog úgy, ahogy kellene. A karomat sem tudom kiegyenesíteni. Várom már, hogy újra fizikoterápiára mehessek. Néha majd bepisiltem, amikor masszírozott, de utána sokkal jobb volt. :-) 




Kirándulunk. Minden hétvégén, mióta Áron hazajött. 8-10 néha majdnem 20km-es túrákat teszünk. Gyönyörű vidékeken járunk. Sokszor hírességek háza körül visz az utunk. Vagy épp fából faragott madarat látunk. Alagútban fénytetőt. Mezőt zöldet, eget kéket, sövényt legalább négyet! 



"Már gyűlnek a fákon a hollók
-ijedezget a szívben a vágy-
leskelve köröznek az égen,
mint kunkorodó teagőz,
így szálldos az élet is éppen,
a tavasz meg a nyár meg az ősz."
- Varró Dániel


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése