vasárnap, június 10, 2012

Okos-telefon


Szombaton vettünk nekem új telefont. Nekem ez az első érintőképernyős telefonom. Eddig szoktattam magam a gondolathoz, hogy ez a jövő, és persze kerestem egy olyan készüléket, ami tetszik is. Elégedett vagyok vele. Persze hozzá kell tennem, kezdem megérteni az embereket, akik naphosszat a telefonjukat piszkálják. Nagyon veszélyes dolog. A hétvégém azzal telt, hogy a telefonomat igyekeztem beállítani. Úgy-ahogy végeztem vele. Annyi, de annyi információ van, hogy örökké lesz mit tenni vele. Nagy akaraterő kell ahhoz, hogy félretegyük és nélküle éljük az életünket. Azért is szerettem volna ezt a telefont, hogy úton-útfélen is írhassam a blogom. Arra jó, de még mennyi másra is. Vigyázni kell, hogy az élet ne szaladjon el mellettünk, miközben lehajtott fővel az okostelefonjainkat bökdössük..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése